Rasy
Human
Lidé v Lineage II jsou podobní lidem v reálném světě. Lidé mají nyní největší sílu a populaci na kontinentech. Zvláštní schopnosti Lidí: Ačkoli lidé nevlastní žádné zvláštní schopnosti, jejich silná stránka je skutečnost, že mohou proniknout do mnoha povolání. Základní vlastnosti Lidí: Lidé jsou vyvážení ve všech povolání.
Lidská vesnice – Mluvící Ostrov (Talking Island Village)
Mluvící ostrov je vzdálen od jižního pobřeží Gludio Territory a je navštěvovaná začínajícími rytíři a mystiky. V minulosti když Elfská rase vládla kontinentu, byla na ostrově založena škola kouzel sloužící lidem. Po odchodu Elfů, několik Kouzelníků začalo s magickou školou jako místem vhodným pro vzdělávání talentovaných mystiků. Navíc od doby kdy byl na ostrově otevřen Cedrikův sál, mnoha začínajících rytířů začalo navštěvovat ostrov kvůli tréninku.
• Human Fighter (Lidský bojovník)
• Human Knight (Rytíř) • Dark Avanger (Temný mstitel) • Paladin (Paladin) • Rogue (Tulák) • Treasure Hunter (Lovec pokladů) • Hawkeye (Orlí oko) • Warrior (Válečník) • Warlord (Pán boje) • Gladiator (Gladiátor) • Human Mystic (Lidský mystik)
• Human Wizard (Lidský mág) • Sorcerer (Čaroděj) • Necromancer (Nekromant) • Warlock (Vyvolávač) • Cleric (Kněz) • Bishop (Biskup) • Prophet (Věštec) |
Elves
Rasa Elfů uctívá bohyni vody a přírody. Elfové mají štíhlá a pružná těla, dlouhé uši a krásné jemné rysy. Během doby obrů, měli mezi rasami nejvyšší místo. Když byli obři zničeni, síla a vliv Elfů byl oslaben. V dnešní době obývají pouze část lesa na hlavním kontinentu. Zvláštní schopnosti Elfů: Jejich schopnosti se slušně vyrovnají schopnostem ostatních ras. Mohou zadržet dech na delší dobu a také mohou skákat z větší výšky než ostatní. Základní vlastnosti Elfů: Elfové jsou moudří a bystří. Jsou rychlí v útoku, rychle běhají, a také rychle kouzlí. Mají také výborné vlastnosti pro své lukostřelce a velmi dobře vyhýbají nepřátelským ranám. Elfská vesnice
Od starodávných časů, byla vesnice nacházející se nad jezerem obydlena Elfy, kteří žili v harmonii s blízkým lesem a vzkvétali pod ochranou Worldtree Glade. Po tom, co byli zrazeni Lidmi, 12 Starších Elfů vykouzlilo mocné kouzelné pole okolo lesa aby zabránili ostatním rasám od vstupu. Nicméně během války s DE bylo sedm Starších zabito a síla magického pole okolo Elfského lesa byla oslabena. Mladí elfové navrhovali že by měli přestat žít v izolaci od okolního světa a jejich požadavku bylo vyhověno. Jako výsledek bylo magické pole úplně odstraněno a dlouho ukrytá elfská pevnost byla konečně odhalena okolnímu světu. The Worldtree Glade The Worldtree Glade je domovem Mother Tree – největšího a nejstaršího stromu na světě. Říká se že bohové používali Mother Tree k vytvoření elfské rasy. Od té doby poskytuje Mother Tree ochranu lesu a jeho obyvatelům. Ačkoliv WorldTree Glade je přítomný v každé elfské osadě, původ všech stromů je ze semen Mother Tree. Okolo WorldTree Glade utočí strážci na vetřelce z ostatních ras a chrání elfy. Nerupa , starodávný pavouk, zavázán k ocrhaně elfů po domluvě s Mother tree, se tam nachází také. • Elven Fighter (Elfský bojovník) Elven Fighters jsou fyzicky trénovaní k ochraně lesa a svých elfích soukmenovců před nejrůznějšími nepřáteli, včetně příšer, Lidí a Temných Elfů. Bojovníky se stávají mladí Elfové se silným tělem i myslí, kteří příležitostně opouštějí les a cestují daleko za nebezpečím. Mezi jejich základní vybavení patří meč a kožené brnění. Styl hry za Elven Fighter je podobný jako za ostatní bojovníky. Nicméně, díky vysoké obratnosti (DEX) mají rychlé pohyby a útok. Ačkoliv vládnou skvělou lukostřelbou a uměním rychlého uhýbání, jejich útoky nejsou tak silné jako útoky ostatních ras. Elven Fighters také ovládají léčící magii, kterou mohou na sebe sesílat.
• Elven Knight (Elfský rytíř) Elven Knights jsou trénovaní v šermu na profesionální úrovni. Díky tomuto tréninku mají efektivní útočné i obranné schopnosti, nosí mithrilové brnění a zbraně, se kterými svoje dovednosti nejlépe využívají. Styl hry za Elven Knights je odlišný od hry za ostatní rytíře díky jejich vysoké agilitě a schopnosti sesílat uzdravující kouzla. Jejich rychlý pohyb a kouzlení z nich dělá žádané spolubojovníky. • Temple Knight (Templář) Temple Knight, který vyrostl až do výšin šermířství, využívá sílu Bohů světla a vody jak pro svou magii, tak pro svůj meč. Na bojišti vyvolává cubic na pomoc v útoku pomocí Summon Storm Cubic nebo cubic, který mu obnovuje fyzické síly kouzlem Summon Life Cubic. • Sword Singer (Zpívající meč) Swordsinger má nádherný hlas, kterým zvyšuje morálku svých spolubojovníků a pomáhá jim v boji. Umí i obnovovat jejich fyzické síly pomocí Song of Life nebo zvyšovat obrannou sílu spolubojovníků kouzlem Song of Earth. Zvuk Swordsingerova hlasu je vítaný v každé skupině. • Elven Scout (Elfský skaut) Někteří Elfové preferují luky před meči, z těchto Bojovníků se stávají Elven Scouts. Žijí pohodlně venku v lese, jejich základní výbavou je luk, dýka a lehké brnění. Styl hry za Elven Scouta je podobný jako za Rogue, jehož schopnosti se nejlépe hodí do lesa. Jeho léčící a podpůrná magie je výhodou v každé skupině. Díky vysoké obratnosti (DEX) a rychlým pohybům bývají excelentními průzkumníky a mistři útoků z dálky. • Plains Walker (Stepní chodec) Plainswalker, který je přivyklý životu venku více než v uzavřeném prostoru, je dobrodruh vycvičený ve všech oblastech boje a průzkumu. Útočí na protivníky ze zadu s použitím Backstab, umí také odlákat příšeru od svojí skupiny pomocí Lure. • Silver Ranger (Stříbrný hraničář) Silver Ranger je ideální Elfí válečník v boji s lukem. Ovládá Double Shot, kterým vystřekí dva šípy rychle po sobě a Burst Shot, kterým zasáhne několik nepřátel v určitém okruhu. • Elven Mystic (Elfský mystik) Podobně jako lidští kouzelníci, používají elfští mystici útočnou a uzdravovací magii, stejně tak se oblékají do rób a nosí hole. Magickou moc si půjčují od duchů a zaměřují se na trénovaní magických dovedností. Herní styl je podobný jako u Human Mystika, ovšem Elven Mystic má vyšší WIT a díky tomu i rychlejší kouzlení, stejně tak vyšší rychlost pohybu. Elven Mystik neumí používat černou magii.
• Elven Wizzard (Elfský kouzelník) Elven Wizardi rozdělují magické síly světa na čtyři elementy, podobně jako na světlé a černé. Zesilují účinky těchto elemtů a magicky je kombinují. Elven Wizardi ovládají středně náročnou elementální magii a vyvolávaní. Herní styl za Elven Wizarda je podobný jako za ostatní Wizardy jiných ras, ovšem, charakteristika magie, kterou ovládají, a typy stvoření, která vyvolávají, jsou odlišné. Ačkoli rychle kouzlí, síla magických útoků Elven Wizardů je slabší, neovládají také černou magii. • Elemental Summoner (Vyvolávač elementálů) Elemental Summoner používá v boji služebníky a ovládá nejrůznější typy vyvolávacích kouzel. Stejně jako ostatní vyvolávači, účastní se bitev prostřednictvím služebníků. Služebníkům zvyšuje obranou fyzickou i magickou sílu kouzly Servitor Physical Shield a Servitor Magic Shield. Elemental Summoner umí i zvyšovat útočnou sílu pomocí Servitor Haste. • Spell Singer (Zpěvák kouzel) Spellsinger je velmi blízký s magií elementálů a primárně ovládá magii, která pochází z vody. Umí kouzlit štít nazvaný Freezing Skin, který od něho odvrací zranění a střílí ledová ostří kouzlem Ice Dagger na nepřítele. • Elven Oracle (Elfský věštec) Elven Oracle je Mystik, který získává sílu Bohů k vykonávání zázraků. Sice má podobné schopnosti jako Human Cleric, vyznává ale odlišné Bohy, stejně tak ovládá jiná kouzla a dovednosti. Styl hry za Elven Oracle je podobný jako za Clerica. Nicméně, Elven Oracle se rychle pohybuje, rychleji kouzlí a zaměřuje se na odlišné dovednosti. • Elven Elder (Elfský stařešina) Elven Elder zaujímá přední místo v náboženství Vody, pomáhá spojencům pomocí nejrůznějších podpůrných kouzel. Zvyšuje obranou moc štítů kouzlem Bless Shield. Když je nejhůře, umí seslat na nemrtvé Might of Heaven |
Dark Elves
Dark Elfové kdysi byli součástí kmenů elfů, ale byli vykázáni poté co se naučili černou magii za účelem získat sílu na boj proti lidem. Boj prohráli, ale pokračovali v učení temných umění. Dark Elves mají podobný vzhled jako jejich elfští příbuzní, ale jsou vyšší, mají modro-šedou kůži a stříbrné vlasy. Následují Shilien, bohyni smrti.
Speciální schopnosti rasy:
Ve srovnání s ostatními rasami, Elfové můžou déle udržet dech a lépe snášejí skoky z vysokých míst.
Základní charakteristika:
Protože mají vyšší STR a INT, jejich útočná schopnost je vysoká.
Vesnice Dark Elfů, kde je atmosféra děsivá a ponurá, se nachází v obrovské jeskyni v zamlženém horském pásmu na severu. Horní část vesnice se honosí vysokým stropem který je vyztužen železnými podporami. Dole je temné jezero uprostřed kterého se tyčí socha Shilen. Ačkoliv je vesnice temná, nemají její obyvatelé problém najít cestu. Kvůli prokletí které na ně seslali stromoví Elfové, jsou těla temných elfů citlivá na sluneční světlo, ale naopak mají velmi vyvinutý orientační smysl v temnotě.
Palus Knight |
|
Palus Knight je bojovník, který má šermířský výcvik na profesionální úrovni. Za účelem získání schopnosti efektivnějšího útoku a obrany, stále pokračuje v tréninku šermu a také používá zbraně a brnění na kterých můžou nejlépe zužitkovat bojové schopnosti Dark Elfů. Způsob hraní: Způsob hraní Palus Knightů je podobný způsobu ostatních rytířů, ale s vyšší útočnou schopností. Palus Knight má mnoho skillů zaměřených na velkou damage. |
|
Assassin |
|
Dark Elfové kteří preferujou používání luků pře meči se stávají Assassiny. Jsou to tajemní bojovníci vyzbrojení luky a dýkami v light armoru (za účelem rychlého pohybu). Způsob hraní: Způsob hraní Assassinů je podobný způsobu člověka loupežníka (Rouge). Assassinové však ale mají vyšší útočnou schopnost a přístup ke kouzlům a skillům zaměřených na zvýšení poškození a ničení nepřátel. |
|
Shilllien Knight (rytíř Shillien) |
|
Narozdíl od Temple Rytířů, kteří používají magii světla a vody, Shillien rytíři používají magii temnoty a vody jako doplněk ke svým schopnostem s mečem. Shillien rytíř vysává fyzickou sílu protivníků skillem Summon Vampric Cubic nebo Summon Viper Cubic, nebo může vyvolat otrávenou krychli (cubic). Shillien knight může také zasáhnout bleskem své nepřátele užitím skillu Lightening Strike. | |
Bladedancer (čepelový tanečník) |
|
Bladedancer užívá dvou mečů a zvyšuje schopnost členů družiny tancem. Pomáhá lovit zvýšením útočné síly členů družiny díky Dance of Warrior. Bladedancer také zvyšuje kritické zranění členů družiny užitím Dance of Fire. | |
Abyss Walker (Chodec peklem) |
|
Abyss Walker je vycvičený v boji a průzkumu, specializuje se na úkladné vraždy. Využívá stejné techniky jako lidský Mercenery – Silent Move a Backstab, ale má větší útočnou sílu. Nicméně díky jeho relativně malé fyzické síle je Abyss Walker znevýhodněn v přímém souboji. | |
Phantom Ranger (Přízračný Tulák) |
|
Phantom Ranger zachází zručně s lukem a používá podobné způsoby jako ostatní lučistníci, má také skvělou sílu útoku. Phantom Ranger oslabuje obranou sílu nepřátel díky kouzlům a může obtěžovat protivníky na dlouhou vzdálenost užitím Double Shot, když vystřelí dva šípy ihned po sobě. | |
Shillien Templar (Shillienin Templář) |
|
Mezi Shillien Knight, následovníky bohyně podsvětí, Shillen, se říká že tito rytíři jsou jí požehnaní. Mistři černé magie, kteří také cvičí rozličné vyzívající magické schopnosti | |
Spectral Dancer (Spektrální Tanečník) |
|
Spectral Dancer je Temný Elfský rytíř, který je schopen vyvolat bouři smrti a ničení díky tanci jeho dvou mečů. Bladedancer představuje nebezpečí pro nepřátele díky jeho tanci s meči avšak dokonce silnější,ale na druhou stranu velmi vzácní tanečníci, kteří využívají hrozivou rychlost a sílu jsou popisování jako Spectral Dancers. | |
Ghost Hunter (Lovec Duchů) |
|
Titul udělovaný nejdokonalejším Abyss Walkerům, se nazývá Ghost Hunter. Ten kdo dosáhne tohoto titulu musí být známý pro jeho hbitou a ničící útočnou schopnost. S výjimkou veteránů velmi málo žijících Abyss Walkerů dosáhlo tohoto postavení. | |
Ghost Sentinel (Přízračný strážce) |
|
Pokud mezi Elfy plní funkci elitních lučištníku Moonlight Sentinel, pak u Dark Elfů tento post zaujímá Ghost Sentinel. Jejich hlavní prioritou je schopnost ničit, říká se jim Ghost Sentinels, protože ať jejich cílem cokoliv, vždycky to zanikne. |
Dark wizzard |
|
Dark Wizardi rozdělili světovou magickou sílu na 4 elementy, stejně tak jako světlo a temnotu. Pak zvýšili sílu těchto elementů a spojili je ve svoji magii. Dark Wizardi dokáží používat na střední úrovni elementární magii, černou magii a svolávácí kouzla (summon magic). Způsob hraní: Způsob hraní Dark Wizardů je podobný stylu ostatních Wizardů, ale jejich magie a typy jejich summonů jsou rozdílné od Wizardů jiných ras. Jako temní kouzelníci mají silné kouzla, za to však ale nízkou rychlost obnovování many. |
|
Shillien Oracle |
|
Shillien Oraclové jsou mystici, kteří si vypůjčili sílu od bohů – zvláště od Shillien – aby vykonávali zázraky. Ačkoliv mají podobné schopnosti jako Clericové a Oraclové, uctívají jiné bohy a mají rozdílná kouzla a skilly. Způsob hraní: Způsob hraní Shillien Oraclů je podobný stylu Clericů a ostatních Oraklů. Shillien Oraclové však mají přístup k jiným buffům a kouzlům. |
|
Spellhowler |
|
Spellhowler používá nejvyšší stupeň elementární magie. Je něco mezi Kouzelníkem a Nekromantem, kouzlí po zapůjčení síly z větru. Spellhowler působí silnou škodu zakouzlením Tempest (vichřice), která vytvoří tornádo okolo cíle, nebo může vykouzlit Hurikán ke střílení větrných ostří z dálky. | |
Phantom Summoner (Přízračný Vyvolávač) |
|
Phantom summoner je proslulý vyvoláváním zlých duchů. Zapojuje se do bitev zvyšováním obraných sil jeho sluhů přes Servitor Physical Shield. Na zvyšování magické obrany používá kouzlo Servitor magic Shield. Phantom Summoner může také zvýšit rychlost útoku svých přisluhovačů díky Servitor Haste. | |
Shillien Elder (Shillienin Starší) |
|
Shillien Elder je mistr nejvyšší úrovně v podpůrné magie – jeho zastrašující reputace zasévá strach do jeho nepřátel. Kouzlí rozdílná podpůrná kouzla, zahrnujíc Purify které léčí otrávení, krvácení a paralýzu spojenců. Útočná síla zbylých členů družiny je velmi zvýšena pouhou přítomností Shillien Elder. | |
Storm Screamer |
|
Storm Screamer jsou nejdokonalejšími Spellhowlery, kteří praktikují nesrovnale silná kouzla, sotva byli vyjmuti z pozic těch kteří, reprezentují Ivory Tower, tak byli poskvrněni černou magií. | |
Spectral Master (Spektrální mistr) |
|
Nejzkušenější z Phantom Summonerů, kteří dokáží vyčarovat příšery, jež spí v pekle, Spektral Master je nejdokonalejší DE vyvolávač, který dosáhl nového stádia síly díky vizím minulých ér. | |
Shillien Saint (Shilenin Svatý) |
|
Silně věřící následovníci Shillien Saints jsou uctívači Mother Shilen, kteří spí ve stinných propastech podzemí. Jsou označováni za kněží pekla se schopnostmi vykonávat starodávné zázraky Shillen Elder které byly považovány za zapomenuté. Jsou také nadějí všech DE, jež věří že Shillien Saints budou zvěstovateli příchodu nového světa s návratem temných bohů. |
Orc
Orkové jsou rasou ohně. Mezi ostatními rasami vynikají svou silou. Po zničení obrů byli schopni vyhnat Elfy a stát se nejsilnější rasou na Adenu. Později však byli poraženi spojenou armádou Elfů a Lidí. Dnes žijí v arktické oblasti Elmore.
Speciální schopnosti rasy:
Mají silné rezistence na negativní vlivy jako je například jed nebo nemoc.
Základní charakteristika:
Orkové mají velikou sílu a maximální HP a MP úroveň. Rychle se zotavují. Nicméně jsou pomalí jak v útoku a pohybu, tak i v kouzlení. Jsou špatní lučistníci.
Orc village se nachází na Immortal Plateau. Vesnice je obklopena vysokými a statnými hradbami, díky kterým vypadá toto místo spíš jako vojenská pevnost, než domácká usedlost. V centru vesnice je strážný oheň, kteří hoří věčným a svatým ohněm Paagria. Na tomto místě Orkové pokračují ve cvičení sama sebe, v přípravě na budoucnost, kdy se opět pokusí získat vládu nad celým kontinentem.
Orc fighter (Orkský válečník) | |
Bez ohledu na pohlaví jsou všichni Orkové v mládí trénovaná na roli Válečníků. Na základě jejich obrovské síly, Orc Fighterové získávají zvláštní trénink v dvousečných a tupých zbraních. Méně obvyklé je také užívání válečných rukavic nebo pěstních čepelí, které se užívají v bojovém stylu Tangsu. Namísto brnění někteří orkové nosí tetování magického významu, které jsou tetována na různé částí jejich těl. Způsob hraní: Styl Ork Fightera se podobá ostatním válečníkům. Ork Fighter má větší sílů a kratší dobu zotavení, proto je vhodný pro začínající hráče. Nicméně jejich nízká obratnost (DEX) způsobuje pomalý pohyb a útok. Jejich šance na zásah a úhyb je taky nízká. |
|
Orc Raider (Nájezdník) |
|
Nájezdníci jsou Bojovníci, které vytříbili své válečné umění a zdokonalili schopnosti ovládat zbraně. Jsou hlavní bojovou silou Orků. Způsob hraní: Herní styl Orc Raidera je podobný jako styl ostatních válečníků, ale v porovnání s bojovníky ostatních ras, využívají víc skillů, které závisí na fyzické síle. |
|
Monk (Mnich) |
|
Orkské náboženství spočívá v uctívání Paagria. Orksá Rada Starších vybírá mezi Orc fightery ty, kteří chtějí vylepšit svoji fyzickou sílu, raději než se spoléhat na zbraně. Tito orkové jsou trénováni na Monky. Monk, který se rozhodl pro způsob síly a ohně, nevyužívá zbraně, ale učí se Tangsu, které vede k zdokonalení jejich fyzické síly. Způsob hraní: Monkové jsou charakterističtí svými rychlými tváří v tvář (melle) útoky. Také využívají techniku získávání magických sil a následovném okouzlení nepřátel. Samotářský mnich používá tetování namísto lehkého brnění a bojuje vybavením k blízkému kontaktu, kdy zatímco uhýbá nepřátelským útokům, sám způsobuje hrozivou škodu. Ve skupině je Mnich užitečný hlavě v rychlých a devastujících útocích. |
|
Destroyer (Ničitel) |
|
Vyvinutý z Orc Raidera je Destroyer expertem na boj, který vždy stojí v předních liniích na bojišti. Používá whirlwind k rozdrcení nepřátel. Bojuje neúnavně a beze strachu dokud nejsou všichni nepřátele poraženi. Destroyer má kolem sebe auru, která zahání jeho nepřátele na útěk, ze strachu k němu. | |
Tyrant (Tyran) |
|
Tyrant využívá zbraně, která pomáhá jeho osobnímu Tangsu. Je vrcholným studentem chrámu síly a ohně. Tyrant je známý užitím takových technik, jako například Force Buster, která odpálí obrovskou energii, se kterou pak Tyrant zaútoči na víc nepřátel, Burning Fist, jejíž pomocí udeří ohnivou pěstí, nebo Punch of Doom, která způsobí extrémní poškození nepříteli, zatímco ale spotřebuje hodně fyzické síly. | |
Titan (Titán) |
|
Ovládající obrovský meč nebo sekeru, tento Orkský válečný hrdina zadupe své nepřátele bez výjimky do země. | |
Grand Khavatari (Velký Khavatari) |
|
Říká se že nejvýš kněží Kláštera Ohně ovládají sílu, která se směle může měřit se silou Titánů. Tito mistrovští Tyranti mají schopnosti předtím neviděné u Titánů, sledující skutečnou fyzickou zdatnost. Tito oddaní a talentovaní bojovníci, kterým je udělen titul Grand Khavatari, jsou mistři Tangsu a dávají přednost tetováním před těžkopádným brněním. |
Ork mystic (Orkský mystik) | |
Orc mystic je žákem knězů v chrámu síly a ohně. Narozdíl od Paagrio Monks, kteří jsou vybírání ze silných válečníků aby byli trénováni k cestě kněze i válečníka zároveň, Ork Mystic byl poslán do chrámu velmi mlád. Neučí se pouze o bozích ohně a síly, je také zasvěcován do unikátního systému kouzel, který mají pouze Orkové. Všichni Orc Mystic získají základní bojový trénink. Způsob hraní: Ačkoliv se Orc Mystic plete do magie a kouzlení, kvůli své veliké síle a útočnému nadání se uplatňuje hlavně ve fyzickém souboji. Jejich hlavní způsob lovení nepřátel spočívá v užívání Icy Flame (ledového plamenu) a Soul Cry (nářek duše). Když už se jejich HP blíží k nule začínají absorbovat nepřátelské HP užitím Blood Feast (krvavá hostina) k navrácení svých fyzických sil. |
|
Orc Shaman (Orkský šaman) |
|
Orc Mystic, který byl požehnán bohem ohně se může stát Orc Shamanem. Mystic může posilnit Válečníky, kteří jdou do boje, širokou škálou kouzel, která vylepšuje jejich válečné schopnosti. Může také proklet nepřátele. Je jen málo horších věcí, než je pohled na orkskou armádu, se Shamanem ve svých řadách. Způsob hraní: Orc Shaman poskytuje rozsáhlou podporu ve skupinách – kouzlení užitečných kouzel a léčení ostatních. Může také kouzlit mocné kletby na nepřátele během bitev a dokonce mají i nějaké zkušenosti ve fyzickém souboji. |
|
Overlord (Absolutní vládce) |
|
Overlord je Shaman, který je kandidátem na vůdce kmene. Vytváří si vlastní klany a může klanovým členům poskytovat své rozsáhlé magické schopnosti. Overlord využívá schopnost Seal of Winter, která snižuje rychlost útoku blízkých nepřátel a Sight of Paagrio, která zvyšuje přesnost útoků členů svého klanu. | |
Warcryer |
|
Warcryer je Shaman, který získal zvláštní trénink ve válečných písních, které jsou na vrcholu Orkského kouzelného systému. Podporuje své spojence těmito písněmi s magickými účinkem. Warcryer je velkou výhodou ve skupinových bitvách, díky jeho znalosti Chant of Fury, která zvyšuje rychlost útoku členů jeho skupiny, stejně tak jako Chant of Evasion, která zvyšuje schopnost úhybu. | |
Dominator (Vládce) |
|
Orkové, kteří si uvědomili moc taktiky, Dominátoři, jsou přirozenými vůdci a strátégy. Titul Dominator je udělený pouze nejsilnějším Overlordům, kteří vedou pyšné válečníky, kteří by skočili z útesu bez nejmenšího zaváhání ohledně jejich vítězství. | |
Doomcryer (Prorok zkázy) |
|
Na vrcholu Orkského kouzelnictví leží válečné písně, zvláštní nápěvy ve formě písní. Doomcryer je warcryer, jež je perfektně plynulý ve válečných písních, které valí zánik na nepřátele. Pouhými slovy léčí spojenecké síly a s nápěvy obdařenými mocnými magickými silami zvyšují morálku a proklíná nepřátele. |
Dwarf
Trpaslíci jsou rasou země, obdařenou velkou fyzickou sílou a zálibou ve vyrábění předmětů. Potom co byla nejsilnější rasa v zemi, obrové, poražena, snažili se trpaslíci vetřít do přízně vždy nejsilnějšího vladaře v zemi. Výsledkem bylo, že se stali izolovanou rasou-neoblíbeni pro jejich hamižnou náturu. Hierarchické uspořádání jejich společnosti je přirovnáváno k uspořádání velkých obchodních společností. Trpaslíci jsou také stále velice uznáváni pro jejich obchodní a organizační schopnosti Základní dělení trpaslíků je na Scavengers, kteří hledají a získávají základní materiál; a na Artisans, kteří pak z tohoto materiálu vyrábějí výrobky.
Zvláštní schopnosti Trpaslíků:
Trpaslíci toho v batohu unesou mnohem více než ostatní národy.
Základní vlastnosti Trpaslíků:
Trpaslíci kromě své ohromné síly v ničem jiném nevynikají.
Trpasličí pevnost je vesnice schovaná v horách, izolovaná od okolního světa. Trpaslíci uctívají boha země jménem Maphr. Svatyně Maphra vypadá velmi jednoduše a prostě. Socha Luciena, zabijáka červů, která stojí uprostřed vesnice na náměstí, slouží k uctění Luciena, statečného válečníka, který zničil strach nahánějící příšery. Trpaslíci se narodí ve vesnici, podnikají cesty do okolního světa a sbírají materiál potřebný pro jejich řemeslo. Často se vracejí do vesnice aby zde pilně pracovali na tvorbě působivých předmětů.
Trpaslík - bojovník
Všichni dospělí trpaslíci jsou členy cechu výrobců. Ze začátku jsou z nich učni, kteří se učí jak získávat všechen potřebný materiál, aby z něj pak mohli vyrábět nejrozličnější zbraně, štíty, nástroje a obléhací stroje.
Styl hraní: Narozdíl od ostatních válečníků, hlavní zaměření trpaslíků není boj muže proti muži. Jejich hlavní dovedností je totiž získávání materiálu a výroba předmětů. Jejich značná fyzická síla je však přesto činí vynikajícími "tanky" do party.
Vlastnost | INT | STR | CON | MEN | DEX | WIT |
Hodnota | 20 | 39 | 45 | 27 | 29 | 10 |
SCAVENGER (Sběrač) |
|
Cech Výrobců učí trpaslíky dvěma specializacím. Prvním jsou Scavengers, kteří křižují světem a shromažďují materiál potřebný na výrobu předmětů. Proto jsou také cvičeni v umění boje, aby se mohli vypořádat s nebezpečími, které jim jejich dlouhé výpravy mohou připravit. Herní styl: Scavenger je vyučený trpaslický bojovník. Pokud se trpaslík vyučí na Scavegera, jeho pracovním zaměřením bude získávaní předmětů a materiálu z těl padlých nepřátel. |
|
ARTISAN (Řemeslník) |
|
Raději než výpravy za dobrodružstvími, Artisani zůstávají doma v dílně a kutí předměty z materiálů nashromážděný Scavengerama a Bounty Hunterama . Když už se ale musí účastnit boje, dokážou si vykouzlit účinnou pomoc. Herní styl: Artisani se specializují na výrobu. Právě proto dokáží jako jediní v boji ovládat válečné stroje. Artisani mají obstojné útočné a obranné schopnosti a jsou často viděni bojovat bok po boku s jejich válečnými stroji. |
|
BOUNTY HUNTER (Lovec cenností) |
|
Bounty Hunter je veterán známý pro svou schopnost opatřit téměř cokoliv. Dokonce se o něm říká, že dokáže sehnat i dračí šupiny. V boji Bounty Hunter mistrně ovládá Whirlwind. Díky jeho dlouholetým zkušenostem je také velice schopným obchodníkem. | |
WARSMITH (Válečný kovář) |
|
Warsmith je schopný vyrábět věci tak profesionálně a precizně, že se o tom Artisané můžou nechat jen zdát. Kvůli jeho dovednosti ve stavbě obléhacích strojů je oblíben u vladařských dvorů ze všech končin světa. Kromě schopnosti Whirlwind je také velice zkušený ve všem, co se týká výroby předmětů. | |
Hledač pokladů (Fortune seeker) |
|
Fortune Seeker je Bounty Hunter, který má nejlepší sběratelské schopnosti. Není žádný přesvědčivý důkaz, ale říká se že hledači pokladů jsou schopní vytrhnout vous z kníru Valky. Ačkoliv legenda o velkém množství Fortune Seekerů byla nepotvrzena, nedávný návrat několika Bounty Hunterů ze zdánlivě nemožné cesty podporuje pověsti o návratu Fortune Seekerů | |
Maestro (Mistr) |
|
Mistrným řemeslníkům, kteří mají neobyčejné schopnosti, jsou udělovány tituly Maestro. Dokonce i ve spolcích mezi vůdci a staršími je ten, který je nazýván Masetrem velmi vzácný. Jejich vzkříšení bylo považováno za nemožné, kvůli ztrátě představivosti starobylých Trpasličích řemeslníků, ale několik ,v poslední době vrátivších se Warsmithů, znovu předvedlo starodávné nadpřirozené schopnosti o kterých se věřilo že byly ztraceny. |